این فیلم نیاز به درب‌های صدفی را از بین می‌برد

خواسته‌‌ها و گرایشات مصرف‌کنندگان به‌طور مستمر در حال تغییر است. کانورترها برای این‌که رشدکنند و موفق باشند، احتیاج دارند تا راه‌کارهایی در بخش لیبل و بسته‌بندی ارایه دهند که حاوی نکاتی جدید در عملکرد، راندمان و جذابیت‌های ظاهری باشند در حالی که همزمان به نیازهای بخش‌‌های جدید و در حال ظهور توجه کافی کرده باشند. یکی از این تحولات در بخش بسته‌بندی مواد غذایی، سیستم جدید سیل حرارتی قابل دربندی است که جذابیت تصویری، بهبود عملکرد و راحتی را همراه با مزیت‌های اقتصادی و پایداری دارا است.

مهاجرت مرکب در بسته‌های موادغذایی، موضوعی چالش‌برانگیز است

 در هنگام صحبت درخصوص تصمیم‌گیری برای مرکب‌‌های ویژه بازار لیبل‌ها و بسته‌بندی‌های انعطاف‌پذیر، این سوال پیش می‌آید که بهترین گزینه کدام است؟ فلکسوگرافی یا دیجیتال، فرآیندهای کلیدی هستند که نیاز به توجه دارند.در سال‌‌های اخیر، هزینه چاپ دیجیتال کاهش یافته است. در حقیقت در این مدت به خاطر قابلیت کار سفارشی آن هم در چاپ‌های دور کم، برای کانورترهای بسته‌بندی انعطاف‌پذیر و لیبل‌ها، جذاب‌تر از گذشته شده اند. اما موضوع در واقع چیزی بیشتر از اینهاست. چندین عامل کلیدی برای رشد زیاد چاپ دیجیتال در این بخش از بازار وجود دارد.

نقش لیبل‌ها در چرخه تامین و توزیع کالا

 

 لیبل‌زنی در چرخه توزیع، اساس این تجارت را تغییر خواهد داد. بیش از 800 متخصص در فرآیند تولید و فروش و فناوری اطلاعات (IT) از 32 کشور جهان در تحقیقی که توسط Loftware درخصوص «5 گرایش عمده در لیبل‌زنی» انجام شد، شرکت کردند. نتایج نشان داد که تغییر در لیبل‌زنی چرخه توزیع جهانی در حد بالایی بوده است. چرخه‌های توزیع و راهکارهایی که برای مدیریت آن‌ها استفاده می‌شود، بیش از پیش اهمیت پیدا کرده‌اند چراکه تجارت روزبه‌روز  جهانی‌تر و وابسته‌تر می‌شود. به همین خاطر بسیار ضروری است تا درک و اندازه‌گیری کنید که لیبلینگ تا چه حد تاثیر استراتژیک بر چرخه تامین و توزیع و رشد تجاری شرکت شما دارد.

 چنانچه شما  و تیمتان بخواهید یک روش لیبل زنی را برای محصول جدید شرکتتان انتخاب کنید یا این‌که در حال برندسازی مجدد بسته‌بندی فعلی‌تان باشید، باید به لیبل شرینک اسلیو هم نظر داشته باشید. برای آن‌هایی که تا پیش از این هرگز از لیبل‌های شرینک اسلیو  استفاده نکرده‌اند باید گفت که این لیبل مزیت‌های زیادی دارد. آن‌ها می‌توانند تاثیر برند شما را افزایش دهند و رنگ‌های جذاب و درخشان و نیز طرح‌های عالی را به چهره محصولتان بیافزایند چراکه بیشترین سطح پوشش را نسبت به سایر لیبل‌ها دارا هستند. علاوه بر این، دیگر مشکل لیبل‌زنی بطری با طرح‌های خاص و منحصربه‌فرد نخواهید داشت چراکه این نوع لیبل به خوبی بر روی ظروفی با طراحی‌های پیچیده نیز کار می‌کند. شما باید مطمئن باشید که لیبل شرینک  اسلیو بهترین گزینه برای برندتان است. بهترین راه برای دریافت این موضوع این است که لیبل‌هایتان را با یک تونل شرینک واقعی قبل از تصمیم نهایی آزمایش کنید. در ادامه مقاله به مواردی اشاره می‌کنیم که چرا باید نمونه اولیه و آزمایشی لیبل اسلیو بر روی محصولتان را تولید کنید.

مسابقه بسته بندی کشور آلمان به طور سالانه برگزار می شود. مسابقه سال 2018 را در دو بخش برای شما منتشر می کنیم.

این موضوعات از روی تعداد مقالات خوانده شده در اینترنت انتخاب شده‌اند

 

درج تاریخ مصرف بر روی لیبل، مواد پایدار جدید بسته‌بندی و نگرانی‌های ادامه‌دار درخصوص مواد شیمیایی موجود در بسته‌بندی، داغ‌ترین موضوعات در چند ماه اخیر صنعت بسته‌بندی در جهان بودند. بر پایه تعداد کل صفحه‌های بازدید شده در اجتماع بسته‌‌بندی در سرتاسر دنیا، موضوعات مرتبط با بسته‌بندی صنایع غذایی بیشترین خواننده را داشتند. سه اولویت اصلی در این خصوص را به ترتیب در این مقاله بررسی می‌کنیم.

آیا باید از چنین روندی پشتیبانی کرد؟

 

همزمان با برگزاری کنفرانس Plastic Health جایی که محققان اعلام کردند میکروپلاستیک‌ها عامل تسریع مرگ سلولی هستند و می‌توانند به صورت بالقوه به سیستم ایمنی ما آسیب بزنند، CocaCola نخستین نمونه بطری‌های تولیدشده از پلاستیک‌های بازیابی شده از ضایعات دریایی، AKA و زباله‌های اقیانوس‌ها را به بازار معرفی کرد. نکته طنز در اینجاست که کوکاکولا، آلوده‌کننده‌ترین تولیدکننده دریاها، معتقد است زباله‌های پلاستیکی اقیانوس‌ها روزی به منبع اصلی تولید مجدد بسته‌بندی‌های نوشیدنی‌هایش تبدیل خواهند شد. این عذرخواهی ضمنی دیرهنگام، ممکن است منجر به راهکاری سبز در این صنعت شود.

 

چندی قبل هنگام بازدید از نمایشگاه محصولات فرهنگی و اسباب بازی در پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی ها ، با طرح های غیر استاندارد و بی کیفیتی مواجه و متوجه شدم تولید کنندگانی در این صنعت هستند که براهمیت و حساسیت بسته مناسب برای اسباب بازی آگاه نیستند و از بسته بندی مناسب با کیفیت محصولاتشان استفاده نمیکنند ، لذا توان رقابت با محصولات در بسته بندی های با کیفیت را هم ندارند ، از این رو با ارائه این مطلب ، برآن شدم تا تعدادی روشهای بسته بندی موفق و زیست سازگار نوین در صنعت اسباب بازی را معرفی کنم شاید از این تولیدکنندگان را بر اهمیت بسته بندی اسباب بازی آگاه سازم .

 

 

صنعت چاپ روز دنیا، خطوط رجیستری قدیمی را به دست فراموشی سپرده است و به جای آن از سیستم ACR استفاده می کند. ACR ایده‌ای بسیار ساده و درعین حال به شدت هوشمندانه دارد. درACR  که برآمده از عبارت Automatic Camera Register  است، به جای خطوط از نقطه و به جای کنترل خطاپذیر انسانی از چشم خطاناپذیر ماشینی استفاده می‌شود.

 

دنیای ما با سرعت بسیار زیادی در حال رشد است و بازارهای مصرفی نیز همگام با آن پیش می‌روند. فاصله بین بازار و منزل مصرف‌کننده به‌ طرز شگفت‌انگیزی در سال‌های گذشته کمتر شده است آن هم به خاطر فضاهای فروش آنلاینی که در آینده همه چیز را تحت تاثیر قرار خواهند داد. خریداران می‌توانند به سادگی انتخاب، سفارش و خرید کالاهای مختلف از سرتاسر جهان را انجام دهند و آن را مستقیم درب منزل تحویل بگیرند.

بسته‌بندی‌ها تا چه میزان می‌توانند این محافظت را انجام دهند

نور هم به‌صورت طبیعی و هم مصنوعی- دشمن بسیاری از محصولات به‌ویژه غذایی است. برای کمک به صاحبان نام‌های تجاری برای داشتن بسته‌بندی‌های غذایی محافظت‌کننده در برابر نور، Noluma International LLC از فناوری انحصاری محافظت نوری برای اندازه‌گیری، ارزیابی و تایید بسته‌بندی‌ها استفاده می‌کند. به‌عنوان یک ارایه‌دهنده خدمات، Noluma با خریداران و تامین‌کنندگان بسته‌بندی کار می‌کند تا بسته‌بندی‌هایی را با بیشترین حد محافظت در برابر نور تولید کنند. Div Chopra مدیر شرکت به سوالات ما درخصوص آخرین فناوری و خدمات شرکت پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید:

موسسه Pro Carton بزرگترین موسسه تولید کنندگان بسته بدی های مقوایی در اروپا است که از چندین کشور تشکیل شده است. این موسسه هر سال مسابقه ای را از بین اعضا برگزار می کند که ما همگی آنها در مجله و سپس بر روی وب سایت منتشر می کنیم.

 

دانستن اینکه چگونه باید اندازه حمل محصولات خود در تجارت الکترونیک را تنظیم کنید یکی از چندین نکته برای داشتن استراتژی بسته‌بندی موفق برای تجارت الکترونیک است. همان‌طور که شاهد هستیم اغلب عملیات‌های اجرایی توسط بخش سومی همچون آمازون انجام می‌شود تا تولیدکننده محصول یا مالک نام تجاری، که این آغاز چالش‌های جدید پیش‌روی بسته‌بندی و چرخه توزیع است بدین خاطر که آمازون بیشترین اختیار را در مورد اینکه چه چیزی، چه زمانی، چگونه و به چه تعدادی باید حمل شود دارد، برندها شرایطی سخت را برای هماهنگی مدل تجارت الکترونیک خود با آن را در اختیار خواهند داشت.

 

طراحان بسته‌بندی در واقع اینفلوانسر، افراد تاثیرگذار و خالقین فرهنگ هستند. آنان نقش‌آفرینی خود را با رشد و تعالی برند جشن می‌گیرند.صاحبان نام‌های تجاری، بهتر از هر کس دیگر از تصویر و داستان خود برای برندشان مطلعند. پس از تمام این‌ها، آنها شرکتی را خلق می‌کنند و تمام ایده‌های خود را در محصولشان خلاصه می‌کنند. اما ساخت یک برند در خلا وجود ندارد – در یک سناریوی سالم، ورودی‌ها از منابع مختلفی می‌آیند و بدون شک طراحان جادوهایی را خلق می‌کنند که توجه خریداران را به برند جذب می‌کنند. چه از تیم داخلی شرکت باشند چه آژانس خارجی.

مسابقه بسته بندی کشور آلمان هر سال در این کشور برگزار می شود. برندگان این رقابت همواره در نشریه معرفی می شوند. برندگان سال ۲۰۱۷ هم در شماره ۳۷ نشریه معرفی شده بودند که نوبت به انتشار آن بر روی سایت نبز فرا رسیده است.