- توضیحات
- بازدید: 52
ضایعات پلاستیک به یکی از مهمترین نگرانیهای امروز مصرفکنندگان تبدیل شده است، بسیار بیشتر از گذشته. تحقیقات نشان میدهد که میانگین حدود 8 میلیون متریک تن ضایعات پلاستیک میتواند سلامت اقیانوسها، جانداران دریایی و حتی انسانها را در خطر جدی قرار دهد. تحقیقات بسیاری که بر روی آلودگی منابع آبی از پلاستیکها انجام شده همزمان با تغییرات شدید در بازار صادراتی بازیافت، باعث ایجاد آگاهی بیشتر در مردم درخصوص چالشهای چگونگی پایان زندگی پلاستیکها شده است. قانونگذاران در برخی از حوزههای قضایی، در واکنش به این موضوع، قوانین یا محدودیتهایی را بر روی پلاستیکهای یکبار مصرف (اتحادیه اروپا، کانادا و کالیفرنیا) یا ممنوعیت کیسههای پلاستیکی یکبار مصرف (7 ایالت امریکا و بسیاری دولتهای محلی) وضع کردهاند.
ادامه مطلب: بستهبندی عاری از پلاستیک، تنها راهحل برای دستیابی به پایداری نیست
- توضیحات
- بازدید: 84
RB روش جدیدی برای بازیابی بستههایی که سخت بازیافت میشوند در بازارهای بهداشت شخصی و سلامتی را ثبت کرده است. آیا فصل سرماخوردگی و آنفلوآنزا الزاما باعث تولید ضایعات بستهبندی میشود؟ برندها میتوانند به سلامت مردم و زمین کمک کنند همانگونه که Teracycle و Loop این کار را انجام دادهاند. مثال جدید، برنامه RB Hearth & Nutrition Recycling، شبکه ملی برای بازیابی بستهبندیهای محصولات سلامتیبخش است.
- توضیحات
- بازدید: 127
مسابقه بسته بندی کشور آلمان به طور سالانه برگزار می شود. مسابقه سال 2018 را در دو بخش برای شما منتشر کرده ایم. این مقاله بخش دوم است.
- توضیحات
- بازدید: 176
غذا باید اشتهاآور به نظر آید! بدون توجه به اینکه در بشقاب، بستهبندی یا قفسه مغازه است، صنعت غذا به شدت تحت تاثیر ظاهر و برندینگ آن قرار دارد. این موضوع را اگر در کنار نیاز مصرفکننده برای داشتن لیبلهای واضح راجع به مواد تشکیلدهنده و بستهبندیهای ساده بگذاریم، به این نتیجه خواهیم رسید که ارایه محصولی که در نقطه فروش به خوبی از پس کار برآید، میتواند دشوار باشد. اغلب، برندینگ سریع و اولتراسونیک میتواند جایگزینی برای فرمهای عالی و برگزیده بستهبندی باشد چراکه به صاحبان برند و Copackerها (شرکتهایی که برای دیگران خدمات بستهبندی ارایه میدهند) این توانایی را میدهد تا ظاهر محصولات غذاییشان را بهبود بخشند در حالی که ضایعات را کاهش و راندمان تولید را افزایش دادهاند بدون اینکه به یکپارچگی و صحت محصول خدشهای وارد شود.
ادامه مطلب: سه مزیت استفادهاز جوشهای بدون چسب در بستهبندی موادغذایی
- توضیحات
- بازدید: 192
تصور کردن برخی نوشیدنیها در قوطی سخت است. شاید فقط یک نوع بستهبندی باشد که بتوانیم بسیاری از آنها را درونش تصور کنیم: شیشه. میتوان این موضوع را بهطور ویژه برای آب هم در نظر گرفت. مهمترین آنها شاید Evian، Volvic یا Vittel باشد که مصرفکنندگان به سختی میتوانند آب محبوبشان را در بستهبندی غیر از PET تصور کنند. در حقیقت بسیار دشوار است که محصولاتی را در بستهبندیهای غیر از آنچه تا به حال بهعنوان مدیوم قطعی آن محصول دیده شده تصور کرد، مانند شراب در شیشه یا آب معدنی در PET.
ادامه مطلب: بررسی دقیق چرایی و آینده رشد مصرف آب در قوطیهای آلومینیومی
- توضیحات
- بازدید: 155
حداقل 90درصد از قوطیهای موادغذایی امروزی، آستریهای خود که حاوی BPA (bisphenol-A) بودند را جایگزین کردهاند. بر پایه گزارش Can Manufacturers Institute، این در واکنش به نیاز بازار برای داشتن ایمنی بیشتر در بستهبندی موادغذایی اتفاق افتاده است.
- توضیحات
- بازدید: 183
گرایشها در بسته بندی خدمات غذایی اغلب به بخش خردهفروشیها یا برعکس مهاجرت میکنند. به همین دلیل توجه به اینکه چه چیزی در صنعت بسته بندی خدمات غذایی میگذرد میتواند برای تولیدکنندگان کالاهای مصرفی بستهبندی شده مناسب باشد. بهتازگی مصاحبهای با Lynn Dyer مدیر Foodservice Packaging Institute انجام شده تا مهمترین موضوعات در این بازار از قول او بیان شود. این مصاحبه پاسخی است که او به موضوعاتی همچون پایداری، روشهای توزیع غذا، ایمنی و راحتی مصرفکننده و چالشهای ارسال غذا با استفاده از تجارت الکترونیکی میدهد.
از نظر نسل شناسی، نیروی کار متنوع، بهتر میتواند پاسخگوی بازار متغیر و مستعد اختلال امروزی باشد.
- توضیحات
- بازدید: 162
حفظ تیمهای همفکر؛ نوآوری تیمهای متنوع
تقریبا غیرممکن است از فردی که دیدگاههایی مثل شما دارد یا به مانند شما فکر میکند، چیز جدیدی یاد بگیرید. چرا برای بسیاری از سازمانها و رهبران، تنوع بسیار چالشبرانگیز است؟ به این دلیل که بودن با افرادی که شبیه ما فکر و عمل میکنند راحتتر است. جنبه تقابلی دیدگاههای مختلف، پیچیده و مدیریت آن سختتر است. سازمانهایی که متفکران مشابهی را استخدام کرده و ارتقا میبخشند، در واقع سرپوشی بر استعدادهای خود میگذارند.
- توضیحات
- بازدید: 225
بیماری همهگیر COVID-19 زندگی امریکاییان را از بسیاری جهات مورد تغییر قرار داد ازجمله اولویتهای آنان برای انتخاب انواع مختلف بستهبندی. همهگیری جهانی تاثیری دراماتیک بر برداشت و تصور از بستهبندی داشته است. در ابتدای سال، نگرانیها حول پلاستیکهای شناور در اقیانوسها، وظایف زیستمحیطی و چالشهای اقتصادی بازیافت متمرکز بود که در برخی مواقع باعث ایجاد شک و بدبینی درخصوص ارزش بستهبندی و زیستپذیری آن نیز شده بود. اما پس از ایجاد همهگیری، بستهبندی نقشی کلیدیتر از گذشته در تضمین سلامتی و ایمنی مردم یافت.
- توضیحات
- بازدید: 193
تا سال 2020 تمام بستهبندیهای پلاستیکی در اتحادیه اروپا باید قابل بازیافت یا استفاده مجدد باشند. اما نکته مهم برای دستیابی به این هدف در جزییات نهفته است. بستهبندیهای منعطف تولیدشده از مواداولیه تکمادهای (mono materials) برای دستیابی به این هدف به سرعت در حال گسترش هستند. در حقیقت درآخرین نمایشگاه K Show، بهعنوان برشی از صنعت پلاستیک، مشخص شد حرکتی بزرگ به سمت تسهیلسازی (و بهویژه سطوح تولیدشده از پلیالفین تنها) از سال 2016 آغاز شده است. Elisabeth Skoda در ادامه توضیح میدهد که چگونه شرکتها خود را برای چالش تکمادهایها آماده میکنند.
- توضیحات
- بازدید: 197
پروتکلهای ایمنی در حال حاضر هم برای بستهبندیهای غذایی موجود هستند. در این مقاله به این موضوع میپردازیم که چگونه از آنها برای آنالیز و کم کرن ریسک COVID-19 استفاده کنیم. مقالات بسیاری در طول این اپیدمی با تمرکز بر خرید ایمن از فروشگاههای غذایی یا خواروبارفروشی نوشته شده است. کارشناسان به نظر میرسد که اضطراب مصرفکنندگان درخصوص ایمنی و امنیت خوراکیهای خام، فرآیند شده و نیز پخته را کاهش داده اند. با این وجود برخی از کارشناسان پزشکی معتقدند که ریسک ناشی از تماس دست انسان با بستهبندی مواد غذایی ارزش بحث و اظهارنظر را دارد.
ادامه مطلب: COVID-19: بستهبندها برای تضمین ایمنی چه باید بکنند
طراحی خلاقانه محصول
- توضیحات
- بازدید: 219
همیشه به مردم گفته میشود که هیچگاه از روی جلد یک کتاب راجع به محتویاتش قضاوت نکنید اما متخصصین بستهبندی و تولیدکنندگان و خردهفروشان هرگونه کالایی که درون لباس بستهبندی به فروش میرسد، از خریداران میخواهند که این گفته و سنت را نادیده بگیرند. بازرگانان امیدوارند که مصرفکنندگان نهتنها محصولاتشان را از روی بستهبندیشان قضاوت کنند، کاری میکنند که بستهبندیها بتوانند عامل تاثیری مهم بر خریدار باشند چراکه در تصمیمگیریها نقشی اساسی دارند.
ادامه مطلب: طراحی بستهبندی یک روند جهانی نیست بلکه یک بازی ریاضی است
نتایج یک تحقیق نشان داد:
تمایل یا عدم تمایل به بستهبندیهای پلاستیکی، متناسب با سن یا درآمد خانوار متفاوت است
- توضیحات
- بازدید: 175
با افزایش نگرانیها نسبت به امنیت غذا و محیطزیست، بستهبندیهای پلاستیکی برای غذاهای تازه، مزیتها و مضرات خود را بیش از پیش نمایان کردهاند. علاوه بر این، نیاز مصرفکنندگان برای راحتی، پاسخ به این پرسش را پیچیدهتر کرده است. انتظارات بیشمار مصرفکنندگان این سوال را نیز به وجود آورده است که حقیقتا مصرفکنندگان درموضوع بستهبندی به چه چیز نیاز دارند؟
ادامه مطلب: یکسوم خریداران امریکایی، غذاهای تازه را در ظروف پلاستیکی میخرند
- توضیحات
- بازدید: 215
برداشت نخست را باید جدی گرفت و برای بسیاری از برندها، این موضوع اهمیت بسیاری بر بستهبندی محصولات دارد. مانند تمام اشکال بازاریابی بنا به سلیقه و خواسته مشتریان، جهت و روشها تغییر مییابند همانند میل به بستهبندیهای پایدار.
ادامه مطلب: 8 گرایش جهانی در بستهبندی و تاثیر آنها بر آینده این صنعت
این فیلم نیاز به دربهای صدفی را از بین میبرد
- توضیحات
- بازدید: 258
خواستهها و گرایشات مصرفکنندگان بهطور مستمر در حال تغییر است. کانورترها برای اینکه رشدکنند و موفق باشند، احتیاج دارند تا راهکارهایی در بخش لیبل و بستهبندی ارایه دهند که حاوی نکاتی جدید در عملکرد، راندمان و جذابیتهای ظاهری باشند در حالی که همزمان به نیازهای بخشهای جدید و در حال ظهور توجه کافی کرده باشند. یکی از این تحولات در بخش بستهبندی مواد غذایی، سیستم جدید سیل حرارتی قابل دربندی است که جذابیت تصویری، بهبود عملکرد و راحتی را همراه با مزیتهای اقتصادی و پایداری دارا است.
ادامه مطلب: سیستم سیل حرارتی قابل دربندی مجدد برای بهبود عملکرد ظروف بستهبندی