یک برنامه طراحی گرافیک نوآورانه توسط HP آغاز گردید که تحول گرافیکی نام گرفت و پویایی مصرف‌کننده وفاداری به نام تجاری را در نظر می‌گرفت. زمانیکه هر محصول جدیدی برای نخستین بار وارد بازار می‌شود، طراحان HP در ارایه طراحی خود هیچ قید و بندی قایل نمی‌شوند و گرافیک‌های غنی و چشمگیر برای آنها طراحی می‌کنند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 744

سرمایه‌گذاری‌های عظیم در مسیر خلاف جهت کارشناسی و در صنایعی مانند خودروسازی که هیچگونه مزیتی برای کشور ما به همراه ندارد و عدم توجه به مزیت‌های نسبی در صنایع تبدیلی نفت و کشاورزی و نبود سرمایه‌گذاری لازم طی سالیان اخیر در این صنایع، زمینه را برای عقب‌ماندگی کشورمان از بازارهای بین‌المللی فراهم نموده است.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 825

بازار بسته‌بندی برای مواد غذایی پروتئینی سالانه 3.8درصد رشد دارد. یک مطالعه جدید بر روی بسته‌بندی گوشت قرمز، ماکیان و مواد غذایی دریایی نشان می‌دهد که این بازار حدودا 11میلیارد دلاری حاصل از غذاهای آماده، اقلامی در سایزهای کوچکتر و فرمت‌های بسته‌بندی مناسب‌تر است که باعث می‌شود آماده کردن غذا آسان‌تر و سریع‌تر انجام گیرد.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1290

بر طبق مطالعه جديد بازار توسط Smithers Pira، پيش‌بيني مي‌شود بازار بسته‌بندي ترانزيت بارشد سالانه 4درصدی، از 202ميليارد دلار در سال 2012 به 271ميليارد دلار در سال 2019 برسد. اين مطالعه جديد با نام «آينده بسته‌بندي محافظتي و ترانزيت تا سال 2019»، تقاضاهاي جديد در بازار بسته‌بندي ترانزيت را بررسي و تخمين مي‌زند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1134

ویژگی بارز اغلب میوه‌های برداشت شده زنده بودن آنهاست و اینکه به فعالیت‌های حیاتی خود ادامه می‌دهند. کیفیت «میوه‌های نافرازگرا» مانند انار، در طول نگهداری پس از برداشت هیچگاه نمی‌تواند از کیفیت اولیه میوه بهتر شود. بنابراین بهترین شرایط نگهداری پس از برداشت، تنها می‌تواند از افت کیفیت میوه جلوگیری کند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1879

در طرح بسته‌بندی لازم است که 3 پیام اصلی به خریدار منتقل شود: من کیستم؟ ویژگی من چیست؟ به چه علت باید من را بخری؟ نام محصول؛ قلابي است كه محصول را به نردبان ذهن آويزان مي‌كند. نام مناسب يادآور هويت آن محصول است، با شنيدن يك نام نه تنها آن را می‌بينيم، بلكه بو و حتی طعم را هم حس می‌كنيم.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1336

شرکت قهوه استارباکس از زمان تاسیس در پی به حداقل رساندن اثرات زیست‌محیطی تجارت خود بوده است. با بیش از 10000 مغازه در سراسر دنیا، استارباکس مشخصا اهمیت عملکرد پایدار را درک می‌کند. مارگارت پاپاداکیس، فروشنده ارشد بخش بسته‌بندی استارباکس، عنوان می‌کند: «ما وظیفه داریم مواد خود را به‌طور پایدار تامین و مدیریت کنیم اما یک شرکت به تنهایی نمی‌تواند این مشکل را برطرف کند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1178

مسابقه بسته بندی Starpack 2015، مسابقه سالانه بسته بندی در کشور انگلستان است. در این مقاله کلیه برندگان این رقابت به همراه نظر هیات داوران منتشر شده است.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1165

اخيرا Smithers Pira گزارشي را مبني بر نگاهي جامع بر چالش‌هاي اصلي تاثيرگذار بر روي رشد آتي بيوپلاستيك‌هاي مورد استفاده در بسته‌بندي تهيه كرده است. به ‌دليل پيشرفت در توليد مواد خام و توسعه‌هاي تكنولوژيكي، بيوپليمرها با پلاستيك‌هاي مرسوم قديمي در بازارهاي بسته‌بندي مواد غذايي و نوشيدني‌ها شروع به رقابت مي‌كنند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1096

در يك مراسم ماركتينگ كه اخيرا توسط Pro Carton و Propak Austria  در وين ترتيب داده شد. Markus Hengstschalager يكي از بهترين نويسندگان نسل‌شناس و صاحب آثار پرفروش از حاضرین درخواست كرد كه از پیش پاافتادگی و میان‌مایگی خودداری کنند. با توجه به موفق‌ترين تجربه در دنيا یعنی سير تكامل تدريجي، صنعت بايد شجاعت بيشتري نشان دهد و از فردیت و خلاقيت حمايت كند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1119

بعد از خروجی شکاف پرس، مرکب تحت پدیده خودگیری و جذب در سطح ماده چاپ‌شونده قرار می‌گیرد و خشک می‌شود. که مجموعا سه پدیده جذب، سفت شدن و خشک شدن مرکب را خودگیری مرکب می‌نامند. تماس ماده چاپ‌شونده- مرکب به‌عنوان یک فاکتور مهم تلقی می‌شود. فرآیند خودگرفتگی مرکب می‌تواند سرعت ماشین را تحت تاثیر قرار دهد. نرخ خشک شدن مرکب تاثیر زیادی بر روی خصوصیات نهایی چاپ دارد.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1189

لوبیای سویا علاوه بر مقدار بالای پروتئین و سایر مواد مغذی، حاوی پلی‌فنول‌ها، آمینو اسیدها و پپتید‌ها، فیبر محلول و ایزوفلاوون‌هاست؛ به همین دلیل فعالیت‌های بیولوژیکی متفاوتی را هم در شرایط آزمایشگاهی و هم در محیط واقعی پیش برده و ویژگی‌های یک غذای فراسودمند را از خود نشان می‌دهد.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1341

در مراسم سالانه Flexible Packaging Assn، دو بسته انعطاف‌پذیر جایزه بالاترین دستاورد، 10 بسته برنده جایزه طلا و 7 بسته برنده جایزه نقره شدند. این مسابقه در بخش‌هایی همچون بالاترین دستاورد، مزیت بسته‌بندی، چاپ و جذابیت در قفسه پایداری یا خلاقیت‌های فنی، شرکت‌کنندگان را مورد ارزیابی قرار داد.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1149

ایتالیا کشوری است در جنوب اروپا با جمعیتی حدود 61 میلیون نفر. از شریک های قدیمی ایران در واردات نفت و گاز و صادرات ماشین آلات و تجهیزات صنعتی از جمله در صنعت بسته بندی و چاپ به کشورمان است. بخش توسعه بازرگانی سفارت ایتالیا در ایران از جمله ادارات فعال خارجی در زمینه تجارت و بازرگانی در ایران است. نظر به شرایط ویژه ایران پس از لغو تحریم ها و حضور هیات های تجاری اروپایی مانند ایتالیا در ایران، بر آن شدیم تا با آقای گابریله مارتینیاگو مدیر این اداره گفت و گویی انجام دهیم که در ادامه می خوانید

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1289

در چاپ فلکسوگراف دو عامل اصلی بر فاکتور چاقی ترام فیزیکی تاثیرگذار است. اولا تغییر شکل صفحه چاپ به علت فشار پرس ماشین چاپ در شکاف پرس در زمان انتقال مرکب و دوما انتشار مرکب بر روی ماده چاپ‌شونده در زمان مرحله خودگیری. انتشار مرکب تاثیر بسیار بیشتری بر روی چاقی ترام زمانی‌که فرآیند چاپ فلکسوگراف است دارد زیرا در اینجا ویسکوزیته مرکب بسیار پایین است.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1150