با وجود اینکه زمان به نسبت زیادی از برگزاری نمایشگاه گذشته است اما به خاطر اهمیت این رویداد و وعده‌ای که به خوانندگان داده بودیم و پیگیری آنها، همچنین بدین علت که ترکیه رقیب اصلی صنعت بسته‌بندی ایران در منطقه است، گزارش فنی نمایشگاه را در این شماره چاپ کرده‌ایم.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1099

MATS به مراتب سریع‌تر و آسان‌تر از روش قرعی (retorting) است و برخلاف آن، محصولات غذایی را بهتر و سالم‌تر نگه می‌دارد.استریلیزاسیون حرارتی به کمک مایکروویو، روش قرعی را به وسیله کاهش زمان حرارت‌دهی بهبود می‌دهد و باعث تولید غذاهای سالم‌تر و لیبل‌های تمیزتر می‌شود.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1140

تفاوت آن در این است که هنر برای هنر می‌تواند هرچه دلخواه هنرمند است، بیافریند اما هنر یا گرافیک تجاری از دو سو محدودیت دارد و باید در این فاصله با خلق یک ایده مرتبط و اجرای زیبا، مخاطب را متوجه پیام کند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 995

به‌دلیل افزایش تقاضای مصرف‌کنندگان برای مصرف مواد غذایی سالم و طبیعی، صنایع غذایی تمایل فزاینده‌ای به مصرف گیاهان معطر عمدتا گیاهان خانواده نعناع (آویشن و پونه و...) پیدا کرده است. این دسته از گیاهان منبعی بسیار غنی از فرآورده‌های آنتی‌اکسیدانی هستند بنابراین باید تولید ماده خام ضمن حفظ کیفیت بالای عاری از هر گونه آلودگی در اولویت قرار بگیرد.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1080

قطبیت به فاصله بین بارهای الکتریکی گفته می‌شود. اگرچه شارژ کلی شبکه صفر است، در یک مولکول یک طرف بار بیشتر از نوع مثبت و از طرف دیگر بار بیشتر از نوع منفی است. برای یک مولکول قطبی، گشتاور دو قطبی به صورت زیر بیان می‌شود : u= q.L ، که L فاصله بین دو بار مثبت و منفی است.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1044

در ارزیابی این سه بطری چیزی فراتر از آنچه که در نگاه نخست به چشم می‌آید وجود دارد. در ارزیابی پایداری یک بطری PET عنصر وزن را در نظر بگیرید اما نه آنگونه که تا به حال انجام می‌دادید. سه بطری 500 میلی‌لیتری آب‌معدنی را مشاهده کنید.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 965

چندین مورد هستند که نوید سالی خوب برای چاپ بسته‌بندی در 2016 را می‌دهند. از امکانات جدید در دور چاپ‌های کم و بسته‌بندی‌های انعطاف‌پذیر شخصی تا پیشرفت‌های آینده در بخش تولید جعبه‌های تاخور مقوایی، سال 2016 را دارای پتانسیلی بالا برای تبدیل به سالی طلایی برای چاپ بسته‌بندی و کانورتینگ و زمانی عالی برای چاپگرهای لیبل کرده است.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1047

سهم مربوط به مواد بسته‌بندی و هزینه‌های اجزا نسبت به کل هزینه‌های محصول بسته‌بندی شده بسته به نوع محصول بسیار متفاوت خواهد بود. تولیدات پایه‌ای غذا و نوشیدنی در بازار خرده‌فروشی، قیمت‌های به شدت رقابتی دارند و اغلب در تعداد بالا تولید می‌شوند با مارجین پایین.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 996

یک برنامه طراحی گرافیک نوآورانه توسط HP آغاز گردید که تحول گرافیکی نام گرفت و پویایی مصرف‌کننده وفاداری به نام تجاری را در نظر می‌گرفت. زمانیکه هر محصول جدیدی برای نخستین بار وارد بازار می‌شود، طراحان HP در ارایه طراحی خود هیچ قید و بندی قایل نمی‌شوند و گرافیک‌های غنی و چشمگیر برای آنها طراحی می‌کنند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 796

سرمایه‌گذاری‌های عظیم در مسیر خلاف جهت کارشناسی و در صنایعی مانند خودروسازی که هیچگونه مزیتی برای کشور ما به همراه ندارد و عدم توجه به مزیت‌های نسبی در صنایع تبدیلی نفت و کشاورزی و نبود سرمایه‌گذاری لازم طی سالیان اخیر در این صنایع، زمینه را برای عقب‌ماندگی کشورمان از بازارهای بین‌المللی فراهم نموده است.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 890

بازار بسته‌بندی برای مواد غذایی پروتئینی سالانه 3.8درصد رشد دارد. یک مطالعه جدید بر روی بسته‌بندی گوشت قرمز، ماکیان و مواد غذایی دریایی نشان می‌دهد که این بازار حدودا 11میلیارد دلاری حاصل از غذاهای آماده، اقلامی در سایزهای کوچکتر و فرمت‌های بسته‌بندی مناسب‌تر است که باعث می‌شود آماده کردن غذا آسان‌تر و سریع‌تر انجام گیرد.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1358

بر طبق مطالعه جديد بازار توسط Smithers Pira، پيش‌بيني مي‌شود بازار بسته‌بندي ترانزيت بارشد سالانه 4درصدی، از 202ميليارد دلار در سال 2012 به 271ميليارد دلار در سال 2019 برسد. اين مطالعه جديد با نام «آينده بسته‌بندي محافظتي و ترانزيت تا سال 2019»، تقاضاهاي جديد در بازار بسته‌بندي ترانزيت را بررسي و تخمين مي‌زند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1196

ویژگی بارز اغلب میوه‌های برداشت شده زنده بودن آنهاست و اینکه به فعالیت‌های حیاتی خود ادامه می‌دهند. کیفیت «میوه‌های نافرازگرا» مانند انار، در طول نگهداری پس از برداشت هیچگاه نمی‌تواند از کیفیت اولیه میوه بهتر شود. بنابراین بهترین شرایط نگهداری پس از برداشت، تنها می‌تواند از افت کیفیت میوه جلوگیری کند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1978

در طرح بسته‌بندی لازم است که 3 پیام اصلی به خریدار منتقل شود: من کیستم؟ ویژگی من چیست؟ به چه علت باید من را بخری؟ نام محصول؛ قلابي است كه محصول را به نردبان ذهن آويزان مي‌كند. نام مناسب يادآور هويت آن محصول است، با شنيدن يك نام نه تنها آن را می‌بينيم، بلكه بو و حتی طعم را هم حس می‌كنيم.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1400

شرکت قهوه استارباکس از زمان تاسیس در پی به حداقل رساندن اثرات زیست‌محیطی تجارت خود بوده است. با بیش از 10000 مغازه در سراسر دنیا، استارباکس مشخصا اهمیت عملکرد پایدار را درک می‌کند. مارگارت پاپاداکیس، فروشنده ارشد بخش بسته‌بندی استارباکس، عنوان می‌کند: «ما وظیفه داریم مواد خود را به‌طور پایدار تامین و مدیریت کنیم اما یک شرکت به تنهایی نمی‌تواند این مشکل را برطرف کند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1236