- توضیحات
- بازدید: 352
طراحان بستهبندی در واقع اینفلوانسر، افراد تاثیرگذار و خالقین فرهنگ هستند. آنان نقشآفرینی خود را با رشد و تعالی برند جشن میگیرند.صاحبان نامهای تجاری، بهتر از هر کس دیگر از تصویر و داستان خود برای برندشان مطلعند. پس از تمام اینها، آنها شرکتی را خلق میکنند و تمام ایدههای خود را در محصولشان خلاصه میکنند. اما ساخت یک برند در خلا وجود ندارد – در یک سناریوی سالم، ورودیها از منابع مختلفی میآیند و بدون شک طراحان جادوهایی را خلق میکنند که توجه خریداران را به برند جذب میکنند. چه از تیم داخلی شرکت باشند چه آژانس خارجی.
- توضیحات
- بازدید: 441
مسابقه بسته بندی کشور آلمان هر سال در این کشور برگزار می شود. برندگان این رقابت همواره در نشریه معرفی می شوند. برندگان سال ۲۰۱۷ هم در شماره ۳۷ نشریه معرفی شده بودند که نوبت به انتشار آن بر روی سایت نبز فرا رسیده است.
- توضیحات
- بازدید: 410
در اسطورهشناسی یونان، سیلا (Scylla) هیولای ششسر دریاست که مسافرینی که بیش از حد نزدیک میشوند را میبلعد. کربدیس (Charybdis) گردابی است که کل کشتی را با هم میبلعد. تنها مشکل این است که شما باید بین سیلا و کربدیس کشتی برانید تا کشف کنید که فراتر از آنها چه چیزی قرار دارد. رفتن و رسیدن به مکانهای جدید با بستهبندیتان بسیار شبیه این موضوع است. از یک طرف، چنانچه بسته جدید شما هویت و ظاهر نمونه قدیمی را حفظ نکرده باشد- همچنین مزیتهای معناداری نداشته باشد- مصرفکنندگان ناخشنود میتوانند شما را گاز بگیرند. از سوی دیگر، چنانچه تولیدکننده نخواهد یا نتواند ماشین خود را برای بسته شما تجهیز یا تعدیل کند، بسته شما احتمالا پیش از اینکه به قفسه فروشگاه برسد، غرق خواهد شد.
- توضیحات
- بازدید: 409
نسلها رو به تغییر دارند. تحقیقات و اطلاعات به ما کمک میکنند تا گرایشات را مکانیابی و ارزیابی کنیم اما رفتارها به ما کمک خواهند کرد تا درک بهتری از این گرایشات داشته باشیم. نسلها نشانگرهای رفتاری را ایجاد میکنند تا حس منطقی از گرایشات و تمایلات را به گونهای بیافرینند که ما بتوانیم رهبری، برندینگ یا استخدام را از این رفتارها پیشبینی کنیم. مقالهای که در ادامه میخوانید با این هدف تنظیم شده که شما را با درک اینکه نسل Z چگونه رشد میکند، با ویژگیهای آنها آشنا سازد. در این مقاله راجع به اینکه یک نسل Z چگونه رشد میکند و مراحل زندگی را پشت سر میگذارد، صحبت میکنیم. ویژگیهای نسل Z و اینکه چه چیزی رفتار و انتظارات آنها را شکل میدهد، موضوعی مهم برای دنیای کسبوکار و آینده فروشندگان کالاست.
ادامه مطلب: نگاهی به ویژگیهای نسل Z، تغییرات از بدو تولد تا 20 سالگی
- توضیحات
- بازدید: 595
با وجود اینکه Dieline کار خود را از سال ۲۰۰۷ آغاز کزده است اما به تازگی فرصتی دست داده تا این مجموعه نگاهی به دهه گذشته بیاندازد و ۵۰ بسته بندی برتر معرفی شده در این وب سایت که بیشترین بازدید را نیز در این ۱۰ سال داشته اند، جمع آوری کند. با هم نگاهی به این طرح ها بیاندازیم.
- توضیحات
- بازدید: 700
کارشناسان معتقد اند که جعل کردن دارو به دلیل فروش سودآور و تقریبا نبود هیچگونه مانعی برای ورود به آن، به طور فزایندهای برای مجرمان جذاب شده است. بازی موش و گربه برای برندهای دارویی به منظور اینکه همیشه یک قدم جلوتر از مجرمانی که داروهای آنها جعل میکنند بمانند، فرآیندی ادامهدار است. به گفته یک مامور ویژه سابق FBI که اکنون در سرویسهای حفاظت از برندهای دارویی کار میکند، هر برند دارویی ماهیتی منحصربهفرد دارد و هر یک از آنها باید یک برنامه حفاظت قوی از نام تجاری شان داشته باشند.
ادامه مطلب: شرکتهای دارویی باید در حفاظت از برند سرمایهگذاری کنند
لزوم در نظر گرفتن مراحل توزیع در طراحی محصول
- توضیحات
- بازدید: 730
هنگامی که محصولی خط تولید را ترک میکند، در بهترین شکل ممکن زندگی خود است. هیچ محصولی در حین سفر توزیع خود به مصرفکننده نهایی، بهبود نمییابد اما آنچه که در مسیر اتفاق میافتد، بر استحکام و صحت کالای شما تاثیر خواهد گذاشت. باید دانست که چه اتفاقاتی در طول این سفر میافتد و سیستم توزیع تا چه حد دوست است و تا چه حد دشمن. چرا باعث آسیب میشود؟ و اینکه خریدار شما چه حسی دارد هنگامی که محصول در دستانش قرار میگیرد؟ پاسخ تمام این سوالات با بستهبندی شروع میشود.
- توضیحات
- بازدید: 742
تاثیر زیرآیند بر کیفیت نهایی چاپ بسیار مهم است. بهعنوان مثال، زمانی که چاپ بر روی یک ماده جاذب مرکب مانند کاغذ و مقوا انجام میشود، مرکب (عمدتاً حلال آن) توسط الیاف و رنگدانههای پوشش جذب و در نهایت خشک و بر روی سطح ماده تثبیت میشود. در مقابل، هنگام چاپ روی یک سطح غیر جاذب، مکانیسم چسبندگی بیشتر بر واکنشهای شیمیایی و اتصالات فیزیکی محدود استوار است. بنابراین باید به برهمکنش اجزای تشکیلدهنده فرمولاسیون مرکب و سطح زیرآیند توجه بیشتری داشت. یکی از مهمترین مسایلی که کیفیت چاپ فلکسوگرافی را تهدید میکند، عدم چسبندگی مناسب مرکبهای فلکسوگرافی به سطح زیرآیند بهویژه سطوح پلی اولفینی میباشد. ازجمله عوامل موثر در چسبندگی ضعیف بر سطوح این نوع زیرآیندهای پلیمری میتوان به پایین بودن انرژی سطحی و قطبیت کم اشاره کرد. لازمه ترشوندگی چنین زیرآیندهایی توسط مرکب و ایجاد چسبندگی خوب کاستن از کشش سطحی مرکب یا افزایش انرژی سطحی زیرآیند با روشهای مختلف عملآوری سطح میباشد.
- توضیحات
- بازدید: 864
«استانداردهای شرکتکنندگان در این دوره در بالاترین حدممکن بود. درجه اصل بودن و ویژگیهای فنی نیز بینظیر بود و نمونهها از 15 کشور در این دوره حضور داشتند. این رقابت از این پس نام جدیدی را هم به خود خواهد دید: The European Carton Excellence Awards. برای نخستین بار در تاریخ این رقابتها، از عموم مردم درخواست کردیم تا در انتخاب بهترین جعبه مشارکت داشته باشند. همه 37 فینالیست در لیست قرار گرفتند و همه توانستند به آنها رای بدهند. برنده جایزه Public Award را دریافت خواهد کرد. بخشهای جدیدی نیز به این رقابت اضافه شد ازجمله: The Save the Planet Award برای محیطزیست دوستترین جعبه و The Innovation Award برای خلاقیت فنی.»
مدیر پروکارتن Roland Rex و مدیر Andna Blaschke/ ECMA
ادامه مطلب: مسابقه بستهبندی جعبه های مقوایی Pro Carton 2017
- توضیحات
- بازدید: 807
مطابق شماره های گذشته، در این شماره هم به معرفی برندگان مسابقات بزرگ بسته بندی و طراحی جهان می پردازیم.
این بستهبندیها برای بستهبندی محصولاتی با ابعاد و لبههای تیز مناسبند
- توضیحات
- بازدید: 1077
در حالی که بستهبندی وکیوم اسکین (VSP) در چند سال گذشته نیز در دسترس همگان بوده است، به نظر میرسد که فناوری شتاب آهنگ بیشتری را بهعنوان بسته منتخب برای اغلب غذاهای عالی در اختیار آن قرار داده است. این جابهجایی به سمت پذیرش بیشتر به خاطر تولید و ارایه فیلمهای جدیدتری هستند که میتوانند خود را با محصولات در اندازههای مختلف، برآمدگیهای بزرگتر و لبههای تیزتر مطابقت دهند و نیز با توانایی تلفیق اسکین پک و مقوا، گستره بزرگتری از کاربردها و انتخابها برای VSP به وجود آمده است.
نگاهی گذرا به آخرین آمار و تحولات در بازار لیبل جهان
- توضیحات
- بازدید: 1012
در درست کردن کل بسته یا حتی تکه کوچکی از آن، لیبلها مسلما یکی از مهمترین بخشها و اجزای یک بسته هستند. لیبل به مشتری میگوید چه چیزی در درونش است، هویت برند چیست، مواد مغذی درون آن کدام است و بیشتر از اینها، لیبلها مهمترین ابزار ارتباطی با مصرفکنندهای هستند که کالا را میخرد و به خانه میبرد.
Lab، نقش اپراتورهای انسانی را کمرنگتر میکند
- توضیحات
- بازدید: 905
آیا در مقام طراح یا ناظر چاپ برای شما هم پیش آمده است که ساعاتی متمادی پای ماشین چاپ بایستید تا شاید به رنگ مورد نظر دست یابید و درنهایت هم بعد از آزمون و خطاهای بسیار از خیر نتیجه دلخواه بگذرید؟ و آیا در مقام اپراتور ماشین چاپ و یا مدیر تولید با طراح یا ناظر چاپی آماتور برخورد داشتهاید که مثلا با داشتن فایل و طبعا زینکی با Cyan ۵ درصد، مدام درخواست میکند مرکب بیشتری به کار بدهید بیآنکه بداند این مرکب زیاد چه مشکلات ثانویهای برای شما پدید خواهد آورد؟ شما میتوانید خارج از مرزهای کشورمان، یک فایل چاپی را بدون کمترین نگرانی و بینیاز از نظارت، توسط چاپخانهای در قارهای دیگر چاپ نمایید... اما چگونه؟
ادامه مطلب: زمان عبور از روشهای سنتی مدیریت رنگ فرا رسیده است
گفتوگو با Richard Cope مشاور Mintel:
زمانی برای از دست دادن باقی نمانده است
- توضیحات
- بازدید: 1213
مصرفکنندگان علاقمند به مباحث اکولوژیکی، سلامتی و اخلاقی حوزه بستهبندی، تبدیل به جریانی قوی شدهاند. Richard Cope مشاور Mintel، توضیح میدهد که چگونه تمام برندها و تولیدکنندگان نیاز دارند تا از آسیب به اعتبارشان جلوگیری کنند و ساختارهای محکمی را با خریدارانشان بر پایه اعتماد بسازند. در کنفرانسی که با نام Let’s Paper The World 2018 در پراگ برگزار شد، Cope درخصوص مسایل مهمی ازجمله بسیج جهانی- از مردم عادی تا دولتمردان و نهادهای بینالمللی- برای مبارزه با آلودگی ناشی از بستهبندیهای پلاستیکی گفت. تقاضاهای روزافزونی وجود دارد برای اینکه نهتنها به کیفیت وعملکرد بستهبندیها توجه شود بلکه پایداری در صدر اولویتها قرار گیرد. متن زیر حاصل گفتوگوی Mondi Newsroom با آقای Cope است.
- توضیحات
- بازدید: 945