طراحی بسته‌بندی
طراحی بسته‌بندی دربها

سیل بین درب شیاردار و ظرف اغلب در یک یا دو نقطه حاصل می‌شود. ساده‌ترین آن دربی است که از بالا به دهانه ظرف سیل می‌شود.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1046
تاثیرهای نسل Z بر شیوه زندگی و کار ما

 نسل Z به دنبال نسل قبلیY (نسل Z یا نسل اینترنت نام گروهی از مردم است که از سال ۱۹۹۰ تا سال ۲۰۰۰ میلادی زاده شده‌اند که همزمان با دهه هفتاد و هشتاد شمسی است)، راه خود را به شرکت‌ها باز کرده و آغاز به کار کرده‌اند. در اینجا با آنچه که می‌توان از نیروی کار در حال ظهور این روزها انتظار داشت آشنا می‌شویم:

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1662
تخصص مهم‌تر است یا ا ین که بتوانیم هر چیزی را به هر کسی بفروشیم؟

 شیوه بازاریابی کلاسیک همواره در تلاش برای ترویج «متفاوت بودن» است. کارشناسان بازاریابی اعلام کرده‌اند که در خدمت بودن همه‌جانبه برای همه افراد دیگر استراتژی معتبری نیست؛ و شاید هرگز نبوده است. با این وجود معتبرترین نوع تجارت الکترونیک که به بهترین شیوه نیز سرمایه‌گذاری شده است، تجارت الکترونیکی افقی نام دارد: کسب‌وکارهایی مانند Amazon و eBay که تقریبا هرگونه محصولی را ارایه می‌کنند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1340

مطمئنا کمپانی‌هایی مانند Zappos هستند که انتظار درصد بالایی از خرید را دارند تا بتوانند به مدل کسب‌وکار خود توجه کنند. اما بیشتر فروشندگان توجهی به لجستیک معکوس نداشته و طراحی‌های خود را بر این مبنا قرار نداده‌اند. درک هزینه‌های محصولات پس فرستاده شده، می‌تواند به ایجاد دید بهتر نسبت به تجربه مشتری کمک کند و چرخه بازخوردی ایجاد کند تا به فروشندگان در رسیدن به هدف واقعی‌شان کمک کند: مهیا کردن محصولی که مشتری می‌خواهد آن را نگه دارد.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1221

با توجه به اينكه مدت زمان بين برداشت تا مصرف توت‌فرنگی بسيار كوتاه است، بنابراين كاربرد قارچ‌كش‌ها براي كنترل بيماری‌ها و حفظ كيفيت آن بايد با دقت بيشتري صورت گيرد تا هيچ بقاياي شيميايي مضري در آن باقي نماند. به همین جهت تقاضا برای مصرف محصولات ارگانیک و محصولاتی که تحت تیمار با ترکیبات شیمیایی قرار نگرفته باشند روز به روز در حال افزایش است. یکی از این روش‌ها کاربرد بسته‌بندی با «اتمسفر تعديل يافته»(MAP) است.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1779

Alufoil Trophy2017 قدرت ارتقا محصولات فعلی را نشان داد و اینکه چگونه خلاقیت منجر به ایجاد راهی برای تاثیرگذاری بیشتر هم در بخش سنتی و هم بازارهای جدید می‌شود. شرکت‌کنندگان قدرتمند در مسابقه امسال، رویدادی که در بخش خودش پیشرو است، یک بار دیگر نشان دادند که توان برنامه‌های ارتقا و تفکر خلاقانه در صنعت فویل آلومینیومی تا چه حد زیاد است. 9 برنده از 5 بخش به علاوه برنده ویژه‌ای که در بخش خلاقیت در کاربری انتخاب شد، در مجموع برندگان این دوره را شامل شدند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1365

 مصرف‌کنندگان آگاهی که بیشتر خریدشان را آنلاین انجام می‌دهند و کارکردهای بهتری را از کالای خریداری شده انتظار دارند، نیروی محرک طراحی بسته‌های نوظهور سخت و انعطاف‌پذیر هستند- از پاکت‌ها گرفته تا مقسم‌های نسل آینده قرص.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1270
راهنمایی برای استانداردهای بسته‌بندی‌های CR

از نگاه قانون، تولیدکنندگان باید کالاهای خانگی- شامل برخی داروها، محصولات شوینده و کالاهای باغبانی- را در بسته‌بندی‌های ضددسترسی کودکان (CR) عرضه کنند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1230

8 تفاوت عمده بین Millennials (متولدین دهه 1980 تا اواسطه دهه 1990 که Generation Y نیز نامیده می‌شوند) در مقابل Generation Z (متولدین اواسط دهه 1990 تا اواسط دهه 2000)، وجود دارد که تاثیرهای عمیقی بر ساختارهای سازمانی، ارتباطات فضای کاری، آموزش پرسنل و... خواهند گذاشت.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1102

 مهندسی، طراحی نوآورانه و دیگر مهارت‌های تحلیلی برای افرادی که به دنبال کار در حوزه بسته‌بندی هستند، رشته های جذابی به حساب می‌آیند. اگر بیشتر زمان خود را صرف گشت و گذار در فروشگاه‌ها، بررسی قفسه‌ها و توجه به بسته‌بندی محصولات مختلف می‌کنید، احتمالا به هنر بسته‌بندی علاقه دارید و برای کار در صنعت بسته‌بندی گزینه مناسبی هستید.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1395
چند سالی هست که این خدمات در بخش حبوبات در ایران ارایه می‌شود

 صنعت بسته‌بندی مدت‌هاست که به دو دسته مجزا تقسیم شده است. برای کالاهایی که به‌صورت عمده فروخته می‌شوند، معمولا از بسته‌بندی حجمی و برای کالاهایی که مستقیما در فروشگاه‌ها به مشتری عرضه می‌گردند از بسته‌بندی جداگانه استفاده می‌شود. تفاوت بین فروش عمده و خرده‌فروشی در برخی بازارها تا حدود ۲۰درصد محاسبه شده است. جای تعجب ندارد که امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ عمده‌فروش به دنبال تولید و ارایه خدمات محلی به صورت خرده‌فروشی هستند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1084

امروزه ما این را تضمین شده می‌دانیم که همیشه به طیف وسیعی از موادغذایی دسترسی خواهیم داشت. همچنین از محصولات انتظار داریم که برای سلامتی انسان ایمن باشند. تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان در این خصوص مسوولیت دارند و به سختی توسط ناظرین موادغذایی راهنمایی و توجیه می‌شوند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1120

چسب‌ها اجزای جدایی‌ناپذیر صنعت بسته‌بندی هستند که در کنار سایر عوامل یک بسته‌بندی سالم، کارآمد و زیبا را فراهم می‌کنند و موجب جلب رضایت مشتریان می‌شوند. در مقاله پیشین (نشریه بسته‌بندی، شماره 29) چسب‌های گرما ذوب معرفی شدند و بیان کردیم که چسب‌های گرما ذوب عاری از حلال هستند که این موضوع مزایا و معایبی را در پی دارد. همچنین ترموپلاستیک بودن این چسب‌ها باعث عدم کلوخه شدنان در مخازن حرارت‌دهی و تفنگ‌‌های اعمال چسب می شود.

ادامه مطلب نظرات (1) کلیک ها: 3517

 تا به حال چند بار برایتان اتفاق افتاده است که داخل فروشگاهی شگفت‌انگیز، رویدادی ورزشی و یا یک شهربازی بروید، وسیله‌ای را از آنجا بخرید و پس از آن که به خانه بازگشتید ببینید که پشیمان شده‌اید؟

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1184
صنعت لیبل، خود را مواجه با چالش‌های زیست‌محیطی بیشتری خواهد دید

دهه گذشته پرتحول‌ترین و پرچالش‌ترین دوران برای صنعت لیبل بود، همچنین برای تمام بخش‌های بسته‌بندی و مصرف‌کنندگان نهایی که هر روز از لیبل‌ها با هدف‌هایی همچون تزیین، بازاریابی، توزیع و ردیابی استفاده می‌کردند. پیشرفت‌ها و نوآوری‌های مستمر در مواداولیه لیبل‌ها همچنین فناوری و کاربردهای جدید و نیز معرفی لیبل‌های واکنش‌پذیر، همگی همزمان با رشد تولید ناخالص داخلی، هر سال رشد داشته‌اند. لیبل‌های خودچسب نیز در این میان جایگاه خود را به‌عنوان فناوری دارای اولویت تحکیم کرده‌اند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1241