به‌دلیل تغییر در سبک زندگی مصرف‌کنندگان و پیشرفت علم مواد، بسته‌بندی مواد غذایی نیز به‌نوبه خود در حال توسعه و پیشرفت است. در اقتصاد جهانی امروزی، بسته‌بندی نه‌تنها به‌عنوان عاملی ضروری برای توزیع و نگهداری مواد غذایی تلقی می‌شود بلکه به‌عنوان عامل آسان‌کننده عرضه به مصرف‌کنندگان و نیز عامل برقراری ارتباط بین محصول و مصرف‌کننده به‌شمار می‌آید. با چنین عملکرد مهمی، بسته‌بندی به سومین صنعت جهان تبدیل شده است به‌طوری‌که صنعت بسته‌بندی 2درصد تولید ناخالص ملی در کشورهای توسعه یافته را تشکیل می‌دهد.

 

 

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره
افزودن نظر
  • اولین نظر را شما بدهید