دوازدهمین نمایشگاه شیرینی، شکلات، اسنک و غذاهای آماده  همزمان با نهمین نمایشگاه غذاهای خاص، حلال و ارگانیک و پنجمین نمایشگاه غذاهای دریایی از تاریخ ۸ تا ۱۰ آبان امسال (۱۳۹۷)برگزار می شود. این سه نمایشگاه غذایی از سالیان گذشته به طور تخصصی و با مدیریت برگزارکنندگان نمایشگاه گلفود در مرکر نمایشگاهی دبی برگزار می شود.

پنجمین نمایشگاه ماشین آلات گلفود

این نمایشگاه که در سالیان گذشته همزمان با گلفود برگزار می شد، از سه سال پیش مستقل شده و همزمان با نمایشگاه مواد اولیه غذایی ( Food Ingredients ) برپا می شود. زمینه آن کلیه ماشین آلات و مواد اولیه تولید و بسته بندی مواد غذایی است  و شامل مجموعه ای از برترین تولید کنندگان جهانی در این رشته می شود. تاریخ برگزاری این نمایشگاه ۱۵تا ۱۷ آبان ۱۳۹۷ خواهد بود.

 

۲۴مین نمایشگاه گلفود

نمایشگاه گلفود دبی بزرگترین نمایشگاه سالانه مواد غذایی  در دنیاست. آمارسال گذشته حاکی از بازدید حدود 100هزار نفر از 156 کشور جهان از نمایشگاهی است که ۵۰۰۰غرفه دار از ۱۲۰ کشور در آن حضور داشتند. ۹۵ درصد از بازدیدکنندگان نمایشگاه را در حد خوب تا عالی ارزیابی کردند.مقایسه آماری سال های گذشته با آخرین دوره برگزاری نمایشگاه رشدی حیرت آور را نشان می دهد.تعداد غرفه داران از ۲۴۷۱در سال ۲۰۰۷به حدود ۵۰۰۰در ۲۰۱۷رسید. در همین مدت تعداد بازدیدکنندگان از ۳۷۶۱۸ به ۱۰۰۰۰۰نفر بالغ شد آن هم در شرایطی که در این مدت جهان درگیر یکی از سخت ترین دوران رکود اقتصادی بود.

ایران از ۱۰ سال پیش در نمایشگاه گلفود دارای پاویون ملی شده است. پاویون ایران در کنار 120 پاویون ملی دیگر، نگرش برگزارکنندگان گلفود را نشان می دهد که تاکید بر کار گروهی و ملی دارند. رشد حضور شرکت های ایرانی هم بسیار چشمگیر بوده است ، از 7 به حدود ۵۶ غرفه در مدت ۱۰ سال آن هم در نمایشگاهی معتبر،گران و با استانداردهای بالا . ۲۴مین گلفود، امسال  از تاریخ ۲۸ بهمن تا ۲ اسفند در مرکز نمایشگاهی دبی برگزار می شود.

 

کتاب ملی پاویون ایران

تمام پاویون های ملی در نمایشگاه های دبی دارای کتاب مختص به خود هستند که معرفی کننده شرکت های فعال در آن کشورند. اما فایده این کتاب چیست؟ به طور منطقی هیچ بازدیدکننده ای موفق نخواهد شد که از تمامی غرفه ها آن هم در مدت روزهای نمایشگاهی بازدید کند. از طرف دیگر برخی بازدیدکنندگان به دنبال محصولی خاص در کشوری خاص می گردند مثلا انتظار دیدن زعفران یا پسته را در پاویون ایران دارند. به این دو علت اغلب آنان به دفاتر پاویون ها می روند و با دریافت کتاب ویژه هر پاویون که مجموعه ای از شرکت های آن کشور است بازدیدشان را هدفمند می کنند.

"ماهنامه هنر بسته بندی"  به عنوان اسپانسر رسانه ای نمایشگاه که پشتیبانی کننده اخبار آن در ایران است ،از میان رسانه های  گوناگون از سرتاسر جهان به این مهم انتخاب شده است وهر سال  لوگوی آن در کتاب رسمی نمایشگاه به چاپ می رسد. این ماهنامه در سال های گذشته کار چاپ کتاب رسمی پاویون ایران را نیز بر عهده داشته است. این کتاب علاوه بر معرفی غرفه های حاضر در پاویون ایران، شرکت های دیگری که به هر دلیلی موفق به حضور در نمایشگاه نشده اند را نیز نمایندگی می کند، به این ترتیب که این شرکت ها می توانند با داشتن صفحه ای در کتاب ، عملا در نمایشگاه حضور داشته باشند . این اتفاقی است که در سال های گذشته افتاده است و بسیار از شرکت ها سال بعد از حضور در کتاب ، اقدام به گرفتن غرفه نیز کردند. در نظر داشته باشید بسیاری از بازدیدکنندگان حتی فرصت بازدید از غرفه های حاضر در پاویون را هم ندارند و پس از دریافت کتاب از دفتر پاویون آن را ترک می کنند. این روشی شناخته شده و متداول در نمایشگاه های این چنینی با این تعداد غرفه و بازدیدکننده است.

کتاب ايران در قطع جدید (پالتویی) و به صورت رنگی در تیراژ ۵۰۰۰ نسخه بر روی کاغذ گلاسه چاپ می شود تا سبک و به سادگی قابل حمل باشد. این کتاب علاوه بر دفتر پاویون ایران، در ورودی‌های سالن ایران، در سایر پاویون ها ونیز در مرکز رسانه ای نمایشگاه (Media Center)  که مرکز خبرنگاران است و کتاب های سایر پاویون ها نیز در آنجا برای دسترسی عموم گذاشته می شود،قرار می گیرد.

علاقمندان می توانند برای درج آگهی در کتاب با دفتر نشریه تماس حاصل کنند.

44697895-6

 

نظرات (0) کلیک ها: 373602

همان‌طور که همه می‌دانیم صنعت بسته بندی فراگیرترین صنعت دنیاست که تقریبا همه صنایع با آن درگیر هستند و باید گفت که کالای بدون بسته‌بندی دیگر کمتر وجود خارجی دارد. به همین خاطر در حالت طبیعی، نشریه هنر بسته بندی باید تیراژی حداقل 100 هزار نسخه ای داشته باشد اما به دلایل کاملا روشنی مانند گرانی کاغذ و چاپ، هزینه سرسام آور پست و قیمت پایین آگهی‌ها این امکان وجود ندارد.

از طرف دیگر با فراگیرشدن و نفوذ اینترنت در جهان و به دنبال آن ایران بسیاری از متقاضیان این صنعت از این طریق به جستجوی موارد مورد نظر خود می‌پردازند به طوری که تعداد بالایی از مخاطبین ما با وجود عدم مشاهده نسخه چاپی مجله، با آن آشنایی دارند که آن هم از طریق سایت نشریه بوده است. خلاصه اینکه در دنیای دیجیتال امروز، جستجوی اینترنتی نقشی بسیار مهم در کسب و کار پیدا کرده است.

سایت نشریه هنر بسته‌بندی به خاطر تولیدی و دست اول بودن بسیاری از خبرهای آن، به سایت مرجع در بسته‌بندی ایران تبدیل شده است. از طرف دیگر در اغلب مرورگرهای اینترنتی، پس از جستجوی کلمه " بسته‌بندی" سایت نشریه در رتبه نخست قرار دارد.

از این امکان استفاده شده است و برای نخستین بار "بانک اطلاعات دیجیتال بسته‌بندی ایران" (فعلا در 7 بخش) بر روی سایت راه اندازی شده است. از مزایای این بانک می توان به امکان لینک به سایت شرکت‌ها و امکان اصلاح اطلاعات مشترکین در صورت تغییر و جابه جایی (برخلاف کتب های مرجع) اشاره کرد.

در نظر داشته باشید مخاطبین بسته بندی که به دنبال مواردی در این صنعت می‌گردند بیش از هر چیز سایت ها و نشریات تخصصی این صنعت را جستجو می کنند نه سایت های متفرقه را. به خصوص اینکه packagingart.ir به وسیله یک نشریه کاملا تخصصی و حرفه ای پشتیبانی می شود.

 هزینه حضور در بانک اطلاعات به صورت سالانه، تنها 100 هزار تومان است. پس فرصت را از دست ندهید و اجازه دهید تا مخاطبین و مشتریان احتمالی‌تان با راحتی و امکان بهتر به شما دسترسی داشته باشند.

با ما تماس بگیرید

دفتر نشریه :  6-44697895

بخش بازرگانی: 44647825 - 44644324

 

نظرات (0) کلیک ها: 12699

زمانی را به یاد آورید که روزها طول می کشید تا نامه ای از فرستنده آن در شهری دیگر به دست گیرنده برسد. اکنون اما در کمتر از چند ثانیه، مکاتبات ما از طریق پست الکترونیک به آن سوی دنیا ارسال و ذخیره می شود.

 ما نیز از این امکان استفاده کرده ایم و خبرنامه هایی را حاوی آخرین خبرهای بسته بندی از ایران و سایر نقاط جهان برای مشترکینمان ارسال می کنیم. اعضای این بانک شامل تمام استفاده کنندگان و حتی علاقمندان به بسته بندی می شود. شما می توانید همین جا ثبت نام خود را انجام دهید.

اما کسانی که تمایل دارند می توانند از امکان تجاری این خبرنامه ها نیز استفاده کنند. بدین ترتیب که خبر فعالیت های شرکت علاوه بر قرار گرفتن بر روی سایت، در خبرنامه ارسالی هفتگی نشریه نیز جای می گیرد و به بازدید مخاطبین می رسد. همچنین می توانید در انتهای هر خبرنامه, بنر تبلیغاتی داشته باشید.

این فرصت استثنایی را از دست ندهید

دفتر نشریه: 6-44697895

بخش بازرگانی: 44647825 - 44698296

  دقت نمایید که برای ثبت نام قطعی, باید دو مرحله آن کامل شود.

نظرات (1) کلیک ها: 14436

بسته بندی, مشاوره طراحی بسته بندی, طراحی بسته بندی, طراحی ساختار بسته بندی, طراحی لوگو, تحقیقات بازاریابی, طراحی گرافیک بسته بندی, هنر, packaging, packaging design

 

ماهنامه هنر بسته بندی در ادامه فعالیت های علمی خود در بخش بسته بندی و به خاطر تقاضاهایی که از مخاطبین محترم مطرح می شود، بخش مشاوره و اجرای طراحی بسته بندی خود را عملیاتی کرده است.این مشاوره شامل مواردی همچون انتخاب نوع برند، طراحی لوگوی برند، تحقیقات بازاریابی، طراحی ساختار هندسی و فیزیک بسته بندی و طراحی گرافیک بسته بندی ها می شود.

انتخاب نوع برند شامل موضوعاتی همچون

-         مطالعه در مورد نام های برندهای مشابه موجود در بازار

-         مشخص نمودن ویژگی ها و ضرورت های نام

-         پیشنهاد اسامی مختلف

-         انتخاب نام و بررسی امکانات توسعه ی آن (مانند مضامینی که می تواند برای شعارهای تبلیغاتی به کار رود)

می شود.

 طراحی لوگوی برند مواردی همچون

-         مطالعه در مورد لوگو های برندهای مشابه موجود در بازار

-         مشخص نمودن ویژگی ها و ضرورت های لوگو

-         ارایه ی حداقل سه طرح پیشنهادی

-         دریافت نظرات و تکمیل یا اصلاح طرح ها

-         ارایه ی طرح نهایی

را در بر می گیرد.

 در تحقیقات بازاریابی ما بر روی

-         بررسی فرآیند تصمیم گیری برای خرید این محصولات

-         بررسی فاکتورهای موثر هنگام خرید

-         بررسی میزان اهمیت و یادآوری مارک برای مصرف کنندگان نهایی

-         بررسی میزان اهمیت قیمت برای مصرف کنندگان نهایی

-         بررسی بازار فروش محصول و رقبای موجود (نوع بسته بندی، برند و قیمت، تقاضای مصرف کننده)

-         برسی نقاط قوت و ضعف برند و موقعیت ها و تهدیدها برای ورود به بازار

کار خواهیم کرد.

طراحی ساختار هندسی و فیزیک بسته بندی شامل

-         ارایه ی طرح های اولیه به صورت ماکت یا طرح سه بعدی

-         ارایه ی پیشنهاد در مورد جنس و نحوه ی تولید بسته ها

-          تهیه نقشه های فنی نهایی بسته ها

-          مشاوره برای تولید

 می شود.

 در طراحی گرافیک بسته بندی نیز موضوعاتی همچون

-          طراحی اولیه یونیفرم برای مجموعه بسته بندی ها به گونه ای که در هر شکل و ابعاد، قابل نوسعه باشد.

-        ارایه ی طرح های اولیه به صورت ماکت یا طرح سه بعدی

-         انجام اصلاحات و تکمیل طرح ها

-         تهیه فایل خروجی برای هر بسته بندی، متناسب با سیستم تولید ویژه ی آن

 لحاظ می شود.

استندها

مهمترین قسمت بعد از تولید بسته بندی، مرحله نقطه فروش است. این مرحله به شما کمک می کند که کالای با کیفیت خود را در بازار رقابتی امروز، به راحتی به فروش برسانید.

آتلیه هنر بسته بندی با تولید استندهای کارتنی و ایجاد تنوع در سایزها، طرح ها و انواع مختلف در دیده شدن و به یاد ماندن محصولتان در ذهن مخاطب در میان انبوه محصولات، کمک می کند. بنا به نوع محصول و انتخاب و طراحی نوع استند کارتنی (رومیزی و ایستاده) فرآیند طراحی استند شروع شده و در هر تیراژ (یک عدد به بالا) این مجموعه قابلیت تولید را دارد.

متقاضیان محترم برای دریافت مشاوره و دیدن نمونه کارهای بیشتر، لطفا با دفتر نشریه تماس حاصل کنند.

 44697895-6

 

چند نمونه از کارهای انجام شده و استندهای ساخته شده را ملاحظه کنید:

بسته بندی, مشاوره طراحی بسته بندی, طراحی بسته بندی, طراحی ساختار بسته بندی, طراحی لوگو, تحقیقات بازاریابی, طراحی گرافیک بسته بندی, هنر, packaging, packaging design, استندهای نقطه فروش, تولید بسته بندی, استند کارتنی, طراحی استند,    بسته بندی, مشاوره طراحی بسته بندی, طراحی بسته بندی, طراحی ساختار بسته بندی, طراحی لوگو, تحقیقات بازاریابی, طراحی گرافیک بسته بندی, هنر, packaging, packaging design, استندهای نقطه فروش, تولید بسته بندی, استند کارتنی, طراحی استند,    

بسته بندی, مشاوره طراحی بسته بندی, طراحی بسته بندی, طراحی ساختار بسته بندی, طراحی لوگو, تحقیقات بازاریابی, طراحی گرافیک بسته بندی, هنر, packaging, packaging design, استندهای نقطه فروش, تولید بسته بندی, استند کارتنی, طراحی استند,بسته بندی, مشاوره طراحی بسته بندی, طراحی بسته بندی, طراحی ساختار بسته بندی, طراحی لوگو, تحقیقات بازاریابی, طراحی گرافیک بسته بندی, هنر, packaging, packaging design, استندهای نقطه فروش, تولید بسته بندی, استند کارتنی, طراحی استند,بسته بندی, مشاوره طراحی بسته بندی, طراحی بسته بندی, طراحی ساختار بسته بندی, طراحی لوگو, تحقیقات بازاریابی, طراحی گرافیک بسته بندی, هنر, packaging, packaging design, استندهای نقطه فروش, تولید بسته بندی, استند کارتنی, طراحی استند, بسته بندی, مشاوره طراحی بسته بندی, طراحی بسته بندی, طراحی ساختار بسته بندی, طراحی لوگو, تحقیقات بازاریابی, طراحی گرافیک بسته بندی, هنر, packaging, packaging design, استندهای نقطه فروش, تولید بسته بندی, استند کارتنی, طراحی استند,بسته بندی, مشاوره طراحی بسته بندی, طراحی بسته بندی, طراحی ساختار بسته بندی, طراحی لوگو, تحقیقات بازاریابی, طراحی گرافیک بسته بندی, هنر, packaging, packaging design, استندهای نقطه فروش, تولید بسته بندی, استند کارتنی, طراحی استند, بسته بندی, مشاوره طراحی بسته بندی, طراحی بسته بندی, طراحی ساختار بسته بندی, طراحی لوگو, تحقیقات بازاریابی, طراحی گرافیک بسته بندی, هنر, packaging, packaging design, استندهای نقطه فروش, تولید بسته بندی, استند کارتنی, طراحی استند,بسته بندی, مشاوره طراحی بسته بندی, طراحی بسته بندی, طراحی ساختار بسته بندی, طراحی لوگو, تحقیقات بازاریابی, طراحی گرافیک بسته بندی, هنر, packaging, packaging design, استندهای نقطه فروش, تولید بسته بندی, استند کارتنی, طراحی استند,     بسته بندی, مشاوره طراحی بسته بندی, طراحی بسته بندی, طراحی ساختار بسته بندی, طراحی لوگو, تحقیقات بازاریابی, طراحی گرافیک بسته بندی, هنر, packaging, packaging design, استندهای نقطه فروش, تولید بسته بندی, استند کارتنی, طراحی استند,بسته بندی, مشاوره طراحی بسته بندی, طراحی بسته بندی, طراحی ساختار بسته بندی, طراحی لوگو, تحقیقات بازاریابی, طراحی گرافیک بسته بندی, هنر, packaging, packaging design, استندهای نقطه فروش, تولید بسته بندی, استند کارتنی, طراحی استند, بسته بندی, مشاوره طراحی بسته بندی, طراحی بسته بندی, طراحی ساختار بسته بندی, طراحی لوگو, تحقیقات بازاریابی, طراحی گرافیک بسته بندی, هنر, packaging, packaging design, استندهای نقطه فروش, تولید بسته بندی, استند کارتنی, طراحی استند,

بسته بندی, مشاوره طراحی بسته بندی, طراحی بسته بندی, طراحی ساختار بسته بندی, طراحی لوگو, تحقیقات بازاریابی, طراحی گرافیک بسته بندی, هنر, packaging, packaging design, استندهای نقطه فروش, تولید بسته بندی, استند کارتنی, طراحی استند,بسته بندی, مشاوره طراحی بسته بندی, طراحی بسته بندی, طراحی ساختار بسته بندی, طراحی لوگو, تحقیقات بازاریابی, طراحی گرافیک بسته بندی, هنر, packaging, packaging design, استندهای نقطه فروش, تولید بسته بندی, استند کارتنی, طراحی استند,

نظرات (0) کلیک ها: 9103